dark-angel-djin Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 hoi heren de vraag is nu als ik op een nokia 5300 ook tom tom kan draaien ?? als dat mogelijk is zou ik het willen aanshaffen maar de vraag is doet die het wel dan ??? of als iemand al eens weet welke soft simbian er wel op is ?
SmuttiO Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 de 5300 heeft volgens mij alleen 5mb intern geheugen en is niet uitbreidbaar dmv flashgeheugen. daarnaast draait de 5300 op een eigen besturingssysteem (niet symbian oid). conclusie: jammer maar helaas DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
dark-angel-djin Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Geplaatst: 7 december 2006 Citaat: de 5300 heeft volgens mij alleen 5mb intern geheugen en is niet uitbreidbaar dmv flashgeheugen. daarnaast draait de 5300 op een eigen besturingssysteem (niet symbian oid). conclusie: jammer maar helaas bedankt voor u kort en krachtige antwoord de toppic mag van mij part dicht nu ik voldoende weet thanks
Aanbevolen berichten