Gast Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Weet iemand hoe ik satellieten in de lijst kan verwijderen of toevoegen? Ik kan het niet vinden in het menu . Ik zie ook geen enkele atlantic bird in de lijst staan? Snuggles
WPW Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 In het 'Sat/TP edit' menu. AB moet je vaak met de hand toevoegen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Zal wel aan mij liggen maar ik zie geen sat / TP edit menu . Ik heb het hier over een 5510 pvr. Snuggles
winwiz Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Handigste is om dit te doen met een editer zoals Topset of Setedit.. Het is niet alleen een kwestie van sateliet toevoegen, maar ook de transponders met bijbehorende frequenties, polarisatie en symbolrate. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 7 december 2006 Geplaatst: 7 december 2006 Citaat: Ik zie ook geen enkele atlantic bird in de lijst staan? Bij mijn 5510 stond alleen de Ab3 / 5W er in... Wij hebben deze nieuw gekocht afgelopen september en moet zeggen dat de Sat lijst zo-wie-zo erg slecht bijgehouden wordt door die Topfield Koreaantjes... Bijv. Sirius kreeg ik totaal niets van. Deze in zijn geheel verwijderd en via TopSet uit een andere lijst gekopieerd in die van mij en knal werken dus... erg slordig. Verder sluit ik me aan bij Sjaak, hiervoor moet je dus TopSet of een dergelijk programmaaatje gebruiken. Werkt zo-wie-zo makkelijker dan met de AB.
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Nou moet ik dus nog eerst aan een satlijst zien te komen? Snuggles
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Citaat: Misschien ka je wat met die van mij... Geweldig hier kan ik mee vooruit . Bedankt ! Snuggles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen