Ga naar inhoud

PMC tabel voor TVV.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind geen enkele goed werkende PMC tabel voor TV Vlaanderen. Steeds maar problemen om beeld te krijgen. Ofwel moet ik verschillende keren heropstarten ofwel de config of card zetten. Heeft er iemand een oplossing?

Geplaatst:

heb er eentje zelf aangepast en werkt perfect samen met een xcam premium

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Maar niet met de Matrix Revolution in mijn 5400Z. Als ik de config of card zet wel dus.Ik heb je PMC tabel ingeladen en als ik config op card + emu zet (na inladen van jou tabel) krijg ik geen beeld. Zet ik hem op card alleen en herstart ik dan heb ik wel beeld op alle kanalen van TVV.

Ik heb dus een tabel nodig die voor alle TVV kanalen kiest voor card (zelfs als de config dus op card + emu staat).

Moet waarschijnlijk zelf te maken zijn, maar ik weet niet hoe eraan te beginnen.

Geplaatst:

kijk maar eens in de bijlage van deze posting ,

daar heeft klukje (bijna) alles voor jouw uitgelegd.

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Bedankt voor jullie antwoord. Ik zou dus de tabel moeten aanpassen en maken dat hij voor alle TVV posten naar de SECA 2 kaart kijkt en niet naar de emu. Waar haal ik echter die gegevens die ik moet invullen en waar moeten ze staan?

Geplaatst:

Heb een en ander uitgetest. Als ik de funcard uit het irdeto slot verwijder dan start TVV in 80 % van de gevallen probleemloos op. Steek ik de card echter opnieuw in het irdeto slot dan leest hij blijkbaar de kaart die in dit slot steekt en niet de TVV kaart in de Matrix Revolution module.

Zonder funcard geen emu ......... tenzij ik het hier mis heb.

De oplossing zou zijn dat de Humax bij het kiezen van een zender uit het TVV pakket eerst gaat kijken naar de kaart in de CI en pas daarna naar de emu.

Dat is de sleutel van mijn probleem.

Oplossing?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen