Gast Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 Vraag, Ik heb met alle goede bedoelingen gisteravond de PC van mijn wederhelft opnieuw geinstallerd. Alle software, mail etc weer netjes teruggezet. Maar... de wachtwoorden die Firefox automatisch voor haar invulde zijn welweg. Nu heb ik een uitgebreide back-up gemaakt alvorens te formateren, echter kan ik die wachtwoorden ook nog terughalen? Als ik een nieuw wachtwoord bij de Postbank moet opvragen duurt dat eeuwen. Weet iemand hier een handige truck voor? B.v.d. zeker ook namens mijn wederhelft
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 die worden opgeslagen in cookies. die kan je terugzetten, handiger is de documentatie erbij te pakken waar die belangrijke informatie op staat en in te vullen. merDe deze ruimte is te huur
guykers Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 De bestaande kon je eenvoudig uitlezen, dus even de backup terug plaatsen, dan firefox opstarten tabblad extra, opties, tab privacy, tab wachtwoorden button opgeslagen wachtwoorden bekijken dan rechtsonder op wachtwoorden tonen. Nu alles even opschrijven, dan pas alles opnieuw installeren. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Poetsdoekje Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 Citaat: tab privacy, tab wachtwoorden Deze staan bij mij onder de tab Beveiliging (firefox 2.0) groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen