Adriano Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 Als ik een automatische kabelscan doe, vindt de dreambox maar 2 kanalen: HD discovery en een HD sport zender. Hoe kan ik de rest laten vinden en welke emu is het best voor home? Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
DRG Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 je scant waarschijnlijk op de verkeerde frequenties hier http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml kan je de juiste frequenties vinden en deze in je cables.xml verwerken. Zelf gebruik ik mgcamd en evocamd, mgcamd zapt beter maar evocamd is stabieler tijdens het opnemen. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Adriano Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Geplaatst: 8 december 2006 Bedankt voor je reactie DRG. Volgens mij scant hij alle banden automatisch, zal eens kijken of ik een kanaalscan kan doen, heb dat ding een dag en het is even zoeken hoe alles werkt. DVB-T doet het wel goed. Ik zal die evocam er eens opzetten, mgcamd is er nog niet voor de dm7025, dacht ik. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen