satede Geplaatst: 8 december 2006 Geplaatst: 8 december 2006 Ïk heb een Wyse V90 mini PC. Nu heb ik op hun site gekeken hoe ik die OS erin moet zetten. Ik heb alles stap voor stap gedaan. Alleen stopt hij met flashen en dan zegt hij: "Firmware is not compatible" Ik heb de firmware push 9V90_S503_256.I2D Iemand een idee The birdman has left the building
satede Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Geplaatst: 9 december 2006 Er zit ook een ide aansluiting op de mainboard, hier kan ik een laptop hardeschijf aan hangen (2,5"), maar ik kan geen 2,5" ide kabel vinden. iemand een idee. The birdman has left the building
satede Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Geplaatst: 13 december 2006 Ik heb even een printscreen gemaakt van de foutmelding, misschien dat iemand zo weet wat het is The birdman has left the building
JaNuZz Geplaatst: 15 december 2006 Geplaatst: 15 december 2006 Kijk eens op ftp.support.wyse.com en blader eens wat door de mappen daar staan vele firmwares en tools die op de website niet te vinden zijn. Volgens mij flashen wij onze wyse terminals op het werk onder linux, kzal mijn collega eens vragen de v90 types hebben we echter niet. grt, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen