masterlee Geplaatst: 9 december 2006 Geplaatst: 9 december 2006 Hallo, Ik wil een DB 7025 aanschaffen maar heb een vraag.. Kun je (nadat je wireless je DB op je PC hebt aangesloten) de Harde schijf van de DB zien als DRIVE op je PC( verwisselbare schijf of gewoon NTSF)? Indien JA...kun je dan ook een DVD film bewaren op die drive en afspelen via je DB7025?? Masterlee Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
appiemulder Geplaatst: 9 december 2006 Geplaatst: 9 december 2006 @masterlee Optie 1: Ja, als de DVD niet is beveiliging. De beveiliging is bv met DVD Decrypter of DVD Shrink ook van de DVD te halen. Daarna bv met MPEG Streamclip te converteren van DVD naar het TS formaat Wel met MP2 selecteren en in de settings mag deze default niet te hoog staan 192 of ietsje meer, anders gaat dit ook niet goed. Als dit alles klaar is de *.TS met FTP naar de DM7025 zenden. Optie 2: VLC Media Player Via de wizard, ook weer naar het TS formaat converteren. Zijn me te veel stappen om alle instellingen uit te diepen. Als dit alles klaar is de *.TS met FTP naar de DM7025 zenden. Er zijn veel meer methodes/programma's, wie nog meer leuke freeware programma's weet mag dit even aangeven, kan ik daar ook even mee spelen.
masterlee Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Geplaatst: 9 december 2006 Citaat: @masterlee Optie 1: Ja, als de DVD niet is beveiliging. De beveiliging is bv met DVD Decrypter of DVD Shrink ook van de DVD te halen. Daarna bv met MPEG Streamclip te converteren van DVD naar het TS formaat Wel met MP2 selecteren en in de settings mag deze default niet te hoog staan 192 of ietsje meer, anders gaat dit ook niet goed. Als dit alles klaar is de *.TS met FTP naar de DM7025 zenden. Optie 2: VLC Media Player Via de wizard, ook weer naar het TS formaat converteren. Zijn me te veel stappen om alle instellingen uit te diepen. Als dit alles klaar is de *.TS met FTP naar de DM7025 zenden. Er zijn veel meer methodes/programma's, wie nog meer leuke freeware programma's weet mag dit even aangeven, kan ik daar ook even mee spelen. HE BEdankt voor de goede info!! Nu is voor mij de keuze helemaal makkelijk te maken. Niet meer branden op DVD schijfjes maar gewoon direct kijken vanaf de harde schijf! Hoe mooi is dat !! Appie bedankt. Dreambox 500HD, Gemini 4.7 CCcam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen