bromtol Geplaatst: 10 december 2006 Delen Geplaatst: 10 december 2006 Astronautenmaaltijd die vooral gebruikt wordt door allochtonen (16 letters): (misschien de verkeerde topic) [color:"white"] satellietschotel [/color] oplossing in witte letters mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 10 december 2006 Delen Geplaatst: 10 december 2006 Nog een tip: Valt zwaar op de maag. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 10 december 2006 Delen Geplaatst: 10 december 2006 Citaat: (misschien de verkeerde topic) Misschien verkeerde forum??? HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Delen Geplaatst: 10 december 2006 vliegendeschotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen