Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yups ik krijg keurig de updates binnen met de revolution geen enkel probleem, maar om te zien of je update hebt gehad moet je even ontvanger uit en weer aanzetten want datum wordt niet realtime aangepast op je beeldscherm terwijl de update al binnen is.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Bedankt Penthe, dat is het!

Inderdaad heb ik de ontvanger met de MR opnieuw opgestart en toen vrijwel onmiddellijk was de update binnen, was dus waarschijnlijk al met de Rev. binnengekomen.

Ik gebruik deze ontvanger niet zo vaak, vandaar.

Groeten,

lock

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

met de seca beveiligingsupdate zijn er toch nog een paar zenders beschikbaar zzag ik net

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:
Citaat:
met de seca beveiligingsupdate zijn er toch nog een paar zenders beschikbaar zzag ik net

Vertel eens.........????

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

mtv nl zone reality, zone club, bbc prime, extreme sports. met een kaart

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:
Citaat:

Vreemd toch dat al dezen ook in Cryptoworks uitzenden dus is seca2 wel degelijk dicht en Cryptoworks schijnbaar open is op de mafioso kaart.

Dus niets open van de nederlandse kanalen.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Vreemd toch dat al dezen ook in Cryptoworks uitzenden dus is seca2 wel degelijk dicht en Cryptoworks schijnbaar open is op de mafioso kaart.

Dus niets open van de nederlandse kanalen.

Ik denk dat de zenders via die transponders nog moeten worden ge-update met de nieuwe nano.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Citaat:
Ik denk dat de zenders via die transponders nog moeten worden ge-update met de nieuwe nano.

Dat zijn ze toch al maar dit op seca2, neem aan dat ze over Cryptoworks niks te zeggen hebben toch en dat ligt dus nog open op zo´n mafioso kaart, meeste van deze genoemde kanalen hebben irdeto2, seca2 en Cryptoworks als codering. Irdeto2 en seca2 zitten dicht dus kan het enkel nog Cryptoworks zijn waar je nog beeld op kunt hebben. Maar dit zijn allemaal niet echte nederlandse kanalen maar buitenlandse aanvul kanalen zoals ik ze noem.

Geplaatst:

mtv nl is toch alleen voor nl beschikbaar die is ook nog open. en ik heb er geen andere file op gedaan.

Geplaatst:

MTV NL Cryptoworks Mediaguard 2

Affijn SECA2 zit dicht.

Als het enkel voor Nederland beschikbaar zou zijn zit die Cryptoworks code er ook niet op. Wat jij opgeeft als open behoord niet in het seca gedeelte maar in Cryptoworks gedeelte.

Geplaatst:

kan zijn heb er niet veel verstand van gooi een progjuh op de kaart en klaar. voor zover ik weet zit er geen cryptoworks op een die kaart

Geplaatst:
Citaat:
kan zijn heb er niet veel verstand van gooi een progjuh op de kaart en klaar. voor zover ik weet zit er geen cryptoworks op een k3

MTV NL zit niet op een CD transponder die zit op 11973 V 27500 dat is een MTV transponder de zenders die op de eigen transponders zitten zijn dicht. 04.gif
Geplaatst:

Het wordt echter wel aangegeven met de downloads van juiste sites dat cryptoworks wel degelijk op deze mafia kaart staat.

En als ik jou was zou ik deze benaming van de kaart gewoon niet herhalen hier want daar zijn bepaalde mensen hier niet blij mee. Lees er de board regels nog maar eens op na.

Geplaatst:

okay,heb et veranderd bedankt,blijf het vreemd vinden. dan zouden er 2 coderingen in die file gezeten hebben?

groetjes en bedankt voor de antwoorden.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.