Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het zal niet lang meer duren en we hebben weer beeld denk ik. Ik ging even de uploads langs en vond daar nano 5104 in een txt.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Het duurt wel lang voordat er werkende systemen zijn. Of ben ik scheel? Het zou dus zo kunnen zijn dat die nano fake is.

Groeten Thomas

Geplaatst:

Ik hoop het om eerlijk te zijn wel, anders vrees ik dat het snel over kan zijn met heel seca2. En ik heb weinig zin in een (ook voor CDS kostbare, iemand gaat dat betalen..) cardwissel.

Ze zeiden dat de hackers weer "bij het begin" moesten beginnen. Dat ze het dit keer sneller doen, ok, maar dat het in een paar dagen alweer gekraakt zou zijn is misschien ook wel té sterk. Ze zullen er toch wel enigzins over nagedacht hebben?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Ja dat is zo en ik hoop ook dat seca nog even mee kan, zonde van het geld.

De tijd zal het wel leren.

Groeten Thomas

Geplaatst:

ik denk een maandje of zo

nou die mannetjes weten hoe de seca card in elkaar zit gooien ze hem onder de micro en gaan ze weer aan het lezen en bewerken ze hem zo dat hij weer op een nieuwe pirat card moet. zodat K3 onbruikbaar is wordt

Geplaatst:

En....... de kassa zal weer rinkelen.

Je zal ook weer weinig aan de volgende kaart hebben want vriezen doet het ook niet.Dus ook niet te gebruiken voor ijskrabber.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.