Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 ik had een asus laptop l3 h nu heeft die man twee schijfjes vergeten met xp home er op heb ook nog het nummer wat kan ik hier nog mee man kan ik niet meer berijken
Crest Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Schijf bij iemand lenen en het nummer dat je hebt gekregen gebruiken.
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 ja ik heb het niet nodig is het nog te verkopen en wat kan ik er voor vragen
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Tja, zo heb ik bergen van die CD's, allemaal overgehouden van een partij die bij de universiteit weg kwam, maar dan van Acer.... Lekker in de vuilnisbak gekwakt. Je zou er wellicht iemand mee blij kunnen maken waar die CD kapot is of beschadigd. Voor een pakkie shag of sigaretten o.i.d. Is eigenlijk niet echt veel waard.....
Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 ik geef het nummer wel aan iemand die xp home heeft op zijn pc maar niet legaal dus is die ook blij bedankt heren m.v.g peet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen