Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Ik heb via de zoekfunctie gezocht naar posts over dit topic en niets gevonden. Sinds enkele dagen kijk ik met succes via TVNOO en via TVU player naar diverse Amerikaanse en Noorse zenders. TV3 NO TV2 NO NRK1 TVNORGE FOX2 NBC NBC15 USA Network Nick at Nite etc... De kwaliteit is best goed, het is hier zeer stabiel, beeld valt vrijwel nooit weg. Zijn jullie op de hoogte van het bestaan van P2P streaming ? Weten jullie of er zulk programma bestaat voor Nederlandse of Vlaamse zenders??? Ik woon in Costa Rica en zou het zeer leuk vinden om nog eens Nederlandstalige tv te kijken. BVN TV is hier niet te ontvangen voor een redelijke prijs. Als er nog geen Nederlandse zenders gestreamed worden mss een leuke uitbreiding voor de hobby. Ik weet trouwens dat Talpa en enkele andere zenders al via et net te bekijken zijn maar de kwaliteit is niet te vergelijken met P2P streaming, Talpa is totaal niet stabiel hier, beeld stopt constant.
Penthe Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 www.kanalenkiezer.nl http://www.allekanalen.nl/ have fun!
Penthe Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Als een apparte reactie op je bericht, ja ik ken het p2p streamen wel maar het bevalt me niet en is vaak betaal werk, nederlandse tv wordt ook met prima kwaliteit uit gezonden via het net zonder daarvoor p2p nodig te hebben, bij Talpa gaat het hier ook vaak mis maar die stream ondervind veel problemen heb ik mogen vernemen en zal dat ook wel weer opgelost gaan worden. Ik kijk vrijwel iedere dag nederlandse kanalen online op mijn laptop, heel erg vaak zelfs naar consumenten tv omdat ik dat erg interresant vind.
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 De tvu PLAYER gratis en werkt echt heel goed. TVNOO is ook heel goed en gratis.
Penthe Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Citaat: De tvu PLAYER gratis en werkt echt heel goed. TVNOO is ook heel goed en gratis. Punt is niet alleen dat het gratis is, het zuigt ook je upstream weg, en als iemand torrent programma´s gebruikt is de upstream daar weg omdat die voledig naar de p2p player gaat en dan liggen je downloads dus ook stil. Daarom vind ik het onhandig en gebruik ze niet.
Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Citaat: Citaat: De tvu PLAYER gratis en werkt echt heel goed. TVNOO is ook heel goed en gratis. Punt is niet alleen dat het gratis is, het zuigt ook je upstream weg, en als iemand torrent programma´s gebruikt is de upstream daar weg omdat die voledig naar de p2p player gaat en dan liggen je downloads dus ook stil. Daarom vind ik het onhandig en gebruik ze niet. Dat is inderdaad een ellende. Als ik met freecall naar het buitenland wil bellen moet ik mijn vrouw zeggen te stoppen met MP3's te downloaden. Op zich gaat dat wel, maar het is alleen lastig. Grioet, JJK
Thomas2000 Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Dan moet je netlimiter eens proberen. Voor bellen moet je ong. 15 kb/sec reserveren. Als je dan de complete pc limiteert tot max down en upload min 15 kb kan ze gewoon doorgaan en je hebt betrouwbare telefonie volgens mij. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Bedankt voor de tip. Echter, ik denk niet dat dat werkt met 1 pc voor het freecall en een IMac voor de P2P? Misschien dat ik het ergens in mijn router zou kunnen instellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen