Newbie Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Ik had een vraag ivm de verwerking van de VT belasting, misschien hebben er hier meer mensen verstand van: mijn vrouw krijgt volgend jaar nog deels een ww uitekring en deels een salaris. Nou is mij iets onduidelijk, de gak zegt we vullen je salaris aan tot je contracturen (34 uur) waarop je ww aanvroeg in het begin, zij werkt nu dus 20 uur bij een nieuwe werkgever. Mijn vraag is dus, krijgt zij gewoon die 14 uur extra per week uitbetaald van het WW/GAK of kijken ze naar haar totaal wat ze kan krijgen van de WW en trekken daar haar huidige salaris op basis van 20uur eraf? Voorbeeld: 34 uur WW op basis van 7 euro bruto per uur = 238 per week 20 uur Werk op basis van 10 euro bruto per uur = 200 per week Krijgt zij dus maar het verschil 38 euro per week extra van de WW of krijgt ze dan die 14 uur á 7 euro = 98 euro ????? Ik heb kontakt gehad met de GAK maar die zegt we vullen je uren aan maar het leek me onlogisch dat ze dus niet kijken naar het totaal salaris, stel je eens voor dat ze een salaris zou hebben van 12 euro in de uur ..... en dan nog eens die 98 euro erbij.... *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen