Zwozwedra Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Ik ben bezig met een project om digitale TV te bekijken op mijn PC, en ben, dank zei dit forum, reeds een stuk op weg, doch nu stelt het probleem zich welke CAM ik nodig heb. Ik woon in een gebied waar de kabelverdeler INDI is (streek van Kortrijk, Belgie). Heb contact genomen met de verdeler (WVEM) en ik kreeg daar als antwoord : "een 64 cam", wat volgens mij niets betekent. Ik heb contact genomen met mijn TV-verdeler, en ook hem zegt die "64 CAM" niets. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt
opzolder Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 QAM 64 betekent wel iets, maar heeft niks met CAM te maken. Vermoedelijk spraakverwarring dus. Groeten van de zolder.
Zatter Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 WVEM zei waarschijnlijk 64 QAM en dat heeft met het MPEG codering te maken en niets met CAM. kijk maar hier in de Wikippedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/QAM DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen