Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier vroeger al eens problemen gehad met een merklose motor, en een dreambox 7020.

De motor volgede niet steeds de commando's van de ontvanger.

De dreambox was er ene met een alps tuner.

Heb daarna een dreambox aangesloten met een philips tuner, en daar had ik het probleem niet.

Probeer eens motor uit op een andere ontvanger, je zal dan weten of de motor 100% ok is.

EDwin

Geplaatst:

wat is de reden dat ik arabsat niet kan ontvangen?

anders moet ik andere ontvanger aanschaffen ik heb er maar 1.

oja je hebt ook db 7020,hoe moet ik zenders op volgorde zetten?

bijv op hotbird heb ik zenders die ik graag op 1, 2 enz wil zetten.

en arabsat ook,want die staan allemaal door elkaar

mvg

Geplaatst:

Kijk hier maar eens welke satellieten je zo ongeveer kunt ontvangen.Arabsat 30 oost heeft hier gewoon een zeer zwak signaal waardoor je een jetser van een schotel moet hebben om er nog een beetje beeld te kunnen maken.Ik snap trouwens nog steeds niet waarom deze wel bij tvsatellite in de satlijst staat?

Geplaatst:

hoi

mijn diameter is wel 120cm,ik ontvang wel op 26 graden.maar welke arabsatis dat?badr?

ik zie ook arabsat 2a 2d en 3a?

ik wil graag juiste benaming voor 26 graden en 30,3graden?

mvg

Geplaatst:

Wat tegenwoordig Badr genoemd word heette tot voor kort arabsat. De sat op 30,3 oost word nog steeds arabsat genoemd en wat op 26 oost zit tegenwoordig dus Badr. Hier de zenderlijst 26 oost en als je een beetje slim bent kun je de rest tevens op dezelfde site vinden.

Succes.

Geplaatst:

dus 26 graden is badr en 30 graden is arabsat.

waarom kan ik arabsat op 30 graden niet ontvangen,ik heb een 120 cm schotel,wie kan mij helpen.

sirius hotbird en badr 26 graden kan ik wel ontvangen maar de rest niet

mvg

Geplaatst:

Ach,ik heb een 180 cm schotel en daar lukt het ook niet mee.Deze satelliet heeft gewoon een veel te zwak signaal in nederland daarom.

Geplaatst:

Probeer eens op nilesat daar kun je wellicht wel signaal op krijgen of staat daar dat obstakel voor ?

Geplaatst:

nou ik heb vandaag geprobeerd op nile sat,ik kreeg voldoense signaal,wat bleek nou bij scannen?het was sirius?dus maar met afstandbediening de schotel wat westelijk gerdaaid maar geen signaal,dus waar ligt het aan?

ik woon wel in zuid van nederland

mvg

Geplaatst:

Beschikt die dreambox niet over usals of zoiets ?

Als er iets van usals op die dreambox zit moet die de schotel naar 7 west kunnen sturen maar als dat niet werkt probeer dan het volgende eens:

Kies in de frequentielijst van nilesat de volgende frequentie eens:11747 Vertikaal symbolrate: 27500 en ga dan eens zoeken met de afstandsbediening.

Valt niet mee hé om alles voor elkaar te krijgen zoals je het hebben wilt?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen