Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Hoi, Ik zit met het volgende Ik ontvang geen nederlandse zenders meer op mijn SAB explorer cisc. Na het opnieuw zoeken naar kanalen heb ik nu wel beeld op de regionale zenders bv L1mburg. Maar op BVN krijg ik geen beeld? Zijn de zender frequentie's veranderd? Bijkomend probleem is dat mijn afstandsbediening stuk is en ik deze niet aan het werken krijg op een universele.Is dit iemand wel gelukt? Alvast bedankt voor de hulp.
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 frequenties zijn niet veranderd, ik heb overal beeld. heb je beeld op alle regionale zenders ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Ja dat is juist het vreemde ik heb beeld op alle regionale zenders.
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 misschien zitten er hier meer mensen met hetzelfde probleem. ik zou het zo 1 2 3 niet weten ... succes, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Kan het ook zijn dat ik er juist iets naast zit met de afstelling van de schotel. Want op die zenders waar ik geen beeld heb staat geen signaal?
WPW Geplaatst: 11 december 2006 Geplaatst: 11 december 2006 Mja geen signaal en dan klagen dat je geen beeld hebt... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Wel beeld op de regionale zenders en niet op de overige zenders in het NL pakket. En de rest op diezelfde satelliet doen het wel? Dan kan je nog kijken wat wel en wat niet werkt. horizntaal wel en verticaal niet zou kunnen betekenen dat je LNB stuk is gegaan. Overigens kosten die originele afstandsbedieningen 17,95 bij een grote webshop.
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 @ Rob @ Natas Bedankt voor je antwoord.Probleem is zojuist opgelost. Afgestemd op BVN tikje naar links op de schotel en beeld. Hoe het komt dat ik de regionale zenders wel kreeg weet ik niet. Dank aan iedereen met uitzondering van WPW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen