Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Ik heb de laatste evoluties niet zozeer gevold daar ik meer geboeid ben door mijn Triple Dragon tegenwoordig. Maar probeerde net of Geckow nog werkte, en dat was negatief. Ik dacht gelezen te hebben dat dit un de 2.1* images niet meer ging of is er een kunstgreep?
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Ik heb geckow wel werkende via Highland 2.12b. Maar heb hiervoor wel een aangepaste versie moeten installeren die werkt met deze busybox versie(1.1.3).
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Thanks, hb je daar een link voor, of komt dit van Henk? (tenk)
Gast Geplaatst: 13 december 2006 Geplaatst: 13 december 2006 Hij is hier te vinden http://neumoteam.org/~deeptho/geckow-1.03.tar.gz succes!
Gast Geplaatst: 14 december 2006 Geplaatst: 14 december 2006 Thanks. Ik heb de www leeggemaakt en de nieuwe rin gezet. Hij start welop maar geeft 4 server errors. Als het goed is werk ik met Highland 2.11. Ik heb nu terug de web if van geckow maar hij geeft aan v1.1. Klopt dit of doe ik wat fout?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen