Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Allen, Ik heb kort geleden een Denon AVC-A10SE van iemand overgenomen en heb daarbij met enige regelmaat last van ruis op het linker surroundkanaal. De ruis is niet volume-afhankelijk en soms heb ik er helemaal geen last van. Als ik de versterker open en de kabel tussen het corresponderende eindtrapje en de binding posts loshaal en weer terugzet (is een schroefcontactje) is het over, maar soms is het er zomaar weer. En om het makkelijk te maken... kan het ook zomaar weer verdwijnen. Ik gebruik de versterker overigens (nog) niet heel intensief. Iemand suggesties? Cheers, Edo
boarder Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Verplaats je speaker en de leiding daarnaartoe. Ik vermoed dat je installatie ergens een signaal van een dect-telefoon of gsm of dergelijke oppikt.
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Citaat: Verplaats je speaker en de leiding daarnaartoe. Ik vermoed dat je installatie ergens een signaal van een dect-telefoon of gsm of dergelijke oppikt. Helpt helaas niet, als ik bijvoorbeeld ook de kabels van surround-links en surround-rechts verwissel verwisselt de ruis mee. Het komt echt uit die ene (!) eindtrap...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen