Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik heb xp home en ging even naar station C,zag daar allemaal mappen staan die ik nooit eerder heb gezien.$MSI31Uninstall_KB 893803v2$ $NT UninstallQ3298342$,en zo staan er nog veel meer ,de mappen zien er ook veel lichter uit dan de andere mappen.

Kan iemand mij vertellen wat dat is?

Bedankt Aad

Geplaatst:

Ze zijn lichter omdat het verborgen mappen zijn. Normaal zie je ze dan ook niet.

Maar je hebt onder Extra, Mapopties, weergave, de optie : verborgen bestanden en mappen weergeven geactiveerd.

Als je deze uitschakeld, zijn de door jou genoemde mappen weer weg.(=onzichtbaar)

Geplaatst:

Je kunt deze mappen, die in feite de installatie- en uninstallgegevens bevatten van de windows updates (samen met de geassocieerde log-files, die beginnen met KB en een serie cijfers) ook gewoon weglaten, als je zeker bent dat je de betrokken updates niet ongedaan wilt maken, wat normaal niet de bedoeling niet. Moet je eventueel ook in het configuratiescherm, software, de betrokken uninstall-entry's weglaten (met tune-up utilities of een andere registery-cleaner). Zo win je toch schijfruimte.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen