Ga naar inhoud

[Comag / Opentel] kanalen rangschikken in favorieten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste mensen.

sinds enige tijd heb ik op mijn comag fta 2 ci de originele software van een Opentel zitten. (de sw heet: mainpg.pgm , geen idee of dit de originele naam is).

In ieder geval, ik had altijd het probleem dat ik vrijwel geen MTV zenders kon zien, en ook vh1 en vhclassic bleven zwart.

Dit werd opgelost door de opentel software.

het werkt verder perfect, ik heb alleen een klein probleem:

als ik de decoder kanalen laat zoeken, wijst 'ie alle kanalen een nummer aan, zoals gebruikelijk.

alleen dan wil ik de kanalen in een favorietenlijst neerzetten.

Dit lukt goed, echter, de kanalen houden hun originele nummer, en beginnen niet vanaf 1 als ze in de favorietenlijst gezet worden.

dit beteknt dus dat je -eenmaal in de favorietenlijst aan het kijken- niet op 1 kan drukken om ned 1 te krijgen. maar om ned 1 te drukken moet je 628 indrukken, enzovoorts.

hoe is dit te wijzigen? met de andere sw gaat dit automatisch, maar daarmee kan ik een aantal zenders dus niet zien..

ik heb al veel in ODSedit geprobeerd, maar de kanalen voorkeuze nummers lijken niet te wijzigen!

Geplaatst:

Hoi DNL,

via de ab.;

Menu, bewerken kanalen, sorteer kanalen, kies default.

Anders zelf indelen door de kanalen te verplaatsen naar de gewenste positie.

via ODSedit;

open de chaninfo.cha en sorteer de kanalen in de lijst view all channels.

In beide gevallen geldt dat de lijst "alle kanalen" de ingedeelde voorkeurnummers aanhoud.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen