Antidot Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Hoi<BR>Ik ben een beginner met een Goldprogramer en een gold card, ik kan een seca kaart zonder probleem maken maar irdeto kaart gaat niet.<BR>Daarom heb ik 2 vragen:<BR>1. Is programmeren van een Irdeto kaart hetzelfde als een Seca? (eerst eeprom dan Pic in kaart zetten)<BR>2. Als niet wat moet ik doen om een Irdeto kaart maken?<P>Met vriendelijke groet<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Dat heb je helemaal goed, er is (naar mijn weten) geen verschil in seca of irdeto kaarten proggen! <BR>Eerst de eeprom en daarna de pic!<BR>Succes...!
Antidot Geplaatst: 8 december 2000 Auteur Geplaatst: 8 december 2000 Beste Mdrz<BR>Ik doe ales hetzelfde maar ik krijg mijn kaart niet aan het praten.<BR>Ik krijg melding "Insert card in"<BR>Er gaat iets fout maar wat?<P>(Ik heb een Echostar Rec. 2500IP met CI Irdeto)
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 en irdeto software in de werkende seca kaart bakken? <BR>Als dit wel lukt is misschien de irdeto kaart defect.
Aanbevolen berichten