Ga naar inhoud

Groothandel / distributeur consumenten electronica / philips

Hendrik6073

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

Aan Uw vraag/reaktie te zien bent je een "prijsbewuste" koper, maw iemand die de laagst mogelijke prijs opzoekt...

Geef het typenr in dat U zoekt en laat de prijszoekrobotten hun werk doen, en je zal goedkoper bediend zijn dan bij de groothandel!

Er zijn op het net vele virtuele groothandels met op scherm reuze magazijnen en in werkelijkheid niks, ook de zgn dozenschuivers bieden nog wel eens lage prijzen aan, maar googelen naar dozenschuiver ligt moeilijker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Aan Uw vraag/reaktie te zien bent je een "prijsbewuste" koper, maw iemand die de laagst mogelijke prijs opzoekt...

Geef het typenr in dat U zoekt en laat de prijszoekrobotten hun werk doen, en je zal goedkoper bediend zijn dan bij de groothandel!
Er zijn op het net vele virtuele groothandels met op scherm reuze magazijnen en in werkelijkheid niks, ook de zgn dozenschuivers bieden nog wel eens lage prijzen aan, maar googelen naar dozenschuiver ligt moeilijker...

Helemaal gelijk in ja, maargoed ik wil ze zelf ook gaan leveren in een webshop constructie en dan is het toch wel zo handig als je met 1 leverancier te maken hebt ipv steeds wisselende. De bestaande (gevestigde) webshop zullen de spullen toch niet rechstreeks uit de fabriek halen lijkt mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt goedkoop wilt zul je je denk ik bij een inkoopcombinatie moeten aansluiten want op dat gebied(tv's) word er al in de marge gewerkt.Ik kom zelf ook wel eens bij een elektrotechnische groothandel vanwege mijn werk maar ook zij kunnen niet onder de prijs komen van een BCC of een ik ben toch niet gekmarkt.Ik wens je overigens veel sterkte met je webshop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.