Ga naar inhoud

nieuwe canal digitaal kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beginnend sateliet kijker heeft een vraag.

Hoe lang werkt de nieuwe kaart van canaldigitaal zonder een registratie formulier op te sturen.

En welke zenders kan ik dan tijdelijk ontvangen.

Uw bijdarge wordt gewaardeerd.

Geplaatst:

Ze zeggen enkele dagen. Als je wel wat opstuurt krijg je gedurende een week of twee alle zenders.

Geplaatst:

Bij mij gebeurde het volgende ik schafte een CDS set aan die werd keurig geinstalleerd moest een formulier invullen handtekening erop en daar kreeg ik een copy van, hun zouden regelen dat dit bij CDS terecht kwam, het kaartje wat ik kreeg toen nog seca1 stond 2 weken geheel open en ging toen op zwart na een week zwart had ik dan eindelijk het STB pakket open.

En volgens mij gebeurd dit nog steeds zo aan verhalen van anderen te horen hier.

Geplaatst:

Op je kaart wordt een zogenaamd pre-enabled signaal gezet op het moment dat je je kaart voor het eerst aanmeld, wat inhoud dat je tijdelijk alle kanalen kunt kijken. Deze staan dan zogenaamd "open" Je kan dit zo houden tot ongeveer twee en een halve week na de eerste activatie puls. Is je inschrijf formulier dan niet binnen bij C.D., gaat de boel op zwart.

Mijn ervaring leert dat de meeste kaarten schijnbaar op vrijdag net voor het weekend op zwart gaan......toeval of niet, maar dit is mij nu al een aantal keren overkomen.

Janhendrik....

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Geplaatst:

Ik kon wat langer dan 1 maand alles gratis kijken. Daarna gingen de zenders buiten mijn abonnement op zwart.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen