Norman Geplaatst: 15 december 2006 Geplaatst: 15 december 2006 Hallo, Al 2 dagen heb ik het probleem dat als ik een opgenomen serie ga kijken hij steeds na ± 1 minuut stopt met afspelen, beeld bevriest, net alsof de harde schijf stil gaat staan. Ik heb al de schakelaar uit en aan gezet, kaart eruit en opnieuw erin, niks helpt. Verder is alles nog normaal. Iemand enig idee?? Inverto 7000
Gast Geplaatst: 15 december 2006 Geplaatst: 15 december 2006 Bij het kijken van een opname zet ik hem eerst op het zelfde kanaal van de opname en dat helpt soms omdat hij dan de juiste vrijschakeling krijgt. Ook opletten bij key wissel en oudere opname. suc6
JosFop4Sat Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Je kunt het altijd nog eens proberen met een algehele fabrieksinstellingen reset, zonder HDD format. Ben je wel al je instellingen kwijt, maar soms helpt dit. De kanaalinstellingen zou ik eerst zo laten. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Norman Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Geplaatst: 16 december 2006 Nou, ik heb nu na de fabrieksinstelling zonder formateren hetzelfde probleem, heb nu de fabrieksinstelling compleet uitgevoerd en nu is hij aan het opnemen. Dadelijk kijken of het probleem weg is. Norman Inverto 7000
Moderator wiz Geplaatst: 16 december 2006 Moderator Geplaatst: 16 december 2006 Citaat: Bij het kijken van een opname zet ik hem eerst op het zelfde kanaal van de opname en dat helpt soms omdat hij dan de juiste vrijschakeling krijgt. Ook opletten bij key wissel en oudere opname. suc6 De juist wattem? Kan jij uitleggen wat je hiermee bedoelt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Norman Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Geplaatst: 16 december 2006 Nou mensen ik ben eruit, Na een volledige fabrieksreset nog niet goed. Heb mijn astonmodule geupdate naar de nieuwste versie en nu is alles weer als vanouds. Norman Inverto 7000
Gast Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Citaat: Citaat: Bij het kijken van een opname zet ik hem eerst op het zelfde kanaal van de opname en dat helpt soms omdat hij dan de juiste vrijschakeling krijgt. Ook opletten bij key wissel en oudere opname. suc6 De juist wattem? Kan jij uitleggen wat je hiermee bedoelt? De juist wattem ? ik zie dit niet staan
Moderator wiz Geplaatst: 17 december 2006 Moderator Geplaatst: 17 december 2006 Citaat: Bij het kijken van een opname zet ik hem eerst op het zelfde kanaal van de opname en dat helpt soms omdat hij dan de juiste vrijschakeling krijgt. Ook opletten bij key wissel en oudere opname. suc6 Nog maar een keer dan. Wat bedoel je met bij het kijken naar een opname eerst op hetzelfde kanaal zetten? Met welk doel? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Citaat: Citaat: Bij het kijken van een opname zet ik hem eerst op het zelfde kanaal van de opname en dat helpt soms omdat hij dan de juiste vrijschakeling krijgt. Ook opletten bij key wissel en oudere opname. suc6 Nog maar een keer dan. Wat bedoel je met bij het kijken naar een opname eerst op hetzelfde kanaal zetten? Met welk doel? @wiz bv als je op rtl4 een opname hebt gemaakt en je wil die bekijken dan kies ik terug rtl4 op de ontvanger om de opname via de libery te bekijken. Vroeger en dat moet u zich nog herinneren ( op een ander forum) had ik steeds problemen dat na 1' de opname stopte en dit is ( persoonlijk visie ? )voor mij de oplossing. Maar ik weet ook niet alles! ps Dit is hier wel voor 2 CI cams
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen