Ga naar inhoud

Wie heeft er nog een 1.2 kaart?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft er in deze tijd van Atmel- en Goldkaarten nog een 1.2 (MC, dBox etc) over? Ooit een dBox(MM9500) inDuitsland gekocht en een leeg dBox kaartje erbij gekregen? Ook hiervoor heb ik belangstelling. Mijn eigen MC kaart krijg ik niet genuld, vandaar.

Geplaatst:

Hallo <P>Voor ƒ 90,-- krijg je van mij een MC ASC 1.2 KAART die ook nog werkend is. Desnoods wil ik hem met je ruilen voor die van jou voor ƒ 60,--<P>Groet Johan<BR>

Geplaatst:

Hallo <P>Voor ƒ 90,-- krijg je van mij een MC ASC 1.2 KAART die ook nog werkend is. Desnoods wil ik hem met je ruilen voor die van jou voor ƒ 60,--<P>Groet Johan<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor het medeleven. Mijn kaart werkt nog uitstekend maar wil een beetje rotzooien met 1.2 kaartjes. Jullie bedragen stammen uit het tijdperk voor de Goldwafers en Atmel kaarten. Een Atmel en/of Gold heb je al voor f40,00 en kun je veel meer mee. Nee allen bedankt maar ik zoek iemand die kaarten over heeft van b.v. aankoop van een duitse ontvanger en die er toch niets mee doet. Zoals ik voor enkele maanden geleden!

Geplaatst:

@Badbob,<P>denk dat je nog lang kunt zoeken omdat jouw eigen inschatting m.b.t. waarde van een 1.2 kaart niet klopt.<P>Een Atmel of Goldkaart is genoeg aanbod en hebben een groter risico dat ze op korte termijn niet meer werken. Met name een 1.2 mosc kun je dusdanig mee spelen dat dat risico kleiner is. Verder is aanbod kleiner.<P>M.i. zijn de gedane voorstellen dus wel redelijk wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Hallo<P>Ik had begrepen dat zijn huidige kaart niet meer werkt. Zodoende heb ik er 30 piek voor over zodat ik kan gaan rotzooien met die kaart onder het motto baat het niet dan schaadt het ook niet. 30 piek is naar mijn mening toch een goed bod voor een naar ik dacht kapotte kaart<P>

Geplaatst:

@Black Tiger, inderdaad<P>@Johannes, als de kaart niet te nullen is, is 'ie nog niet perse kapot wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

vooral voor grieken is de 1.2 kaart heel interesant omdat de pickaarten door het vele keywisselen bij hellas nog al vaak in de war raken er word door hun makkelijk 200 tot 250 gulden betaald voor een 1.2 kaart <BR>dus gelieft zijn ze nog steeds<BR>met fmcart160 gaat het nullen van een kaart vaak wel, als je hexserial temminste nog ok is<BR>groeten blokker<BR>

Geplaatst:

Allen bedankt, met m'n drie ACS kaartjes ben ik dus een rijk man. Had gehoopt dat, net als ik,iemand een ongebruikte dBox in de la had liggen. Destijds kon je die MC kaarten nog gratis in Nieuwegein ophalen. Als je alles van te voren weet ......

Geplaatst:

@BadBob, tja als je alles van te voren eet had je nu een voorraad 1.2 kaartjes, nog meer CI Aston en Irdeto SE CAMs en verkocht je lachend goldcards voor 25 piek wink.gif<BR>

Geplaatst:

Er zijn zat acs 1.2 kaarten te verkrijgen, de huidige normale prijs is 100 piek, dat ben ik met Bart eens.<P>Ik denk eerder dat Bad Bob doelt op het aanbod van Johannes.<BR>D.w.z. Bob kan de kaart _kopen_ voor 90,- maar hij kan hem ook ruilen met zijn eigen _werkende_ kaart en dan moet ie toch nog 60 piek gaan betalen? Dat is ook in mijn ogen een hoogst merkwaardig aanbod.<BR>De gewone prijs (90,-) voor het kopen is echter heel redelijk.<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com

Geplaatst:

Wie weet een adresje waar ik in het noorden een goldkaartje voor ongeveer 40 gulden kan kopen? Als je iets weet mail mij dan even<P>groet Johan

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.