falko8 Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Is het mogelijk zelf namen in te spreken t.b.v. spraakgestuurd bellen bij een Nokia 6233. Nu worden er bij het plaatsen van de sim door de 6233 zelf stemmen aangemaakt, maar het lukt niet om deze na te spreken waardoor het niet werkt. Falko8
alejandro Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Ik heb geen antwoordt op je vraag, maar wel een vraag voor je, bevalt die telefoon? ik wil eigenlijk over naar een 6233. maar ken de telefoon nog niet verder... Vastberaden, geen arrogantie!
falko8 Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Geplaatst: 20 december 2006 Bevalt goed. Had een 6230i maar vond ik speelgoed. Behuizing slecht, speakerproblemen, snel beschadigde toetsen, veel stof aan binnenzijde van het scherm enz. Met 6233 nog geen problemen, ziet er degelijk uit, voelt ook beter aan, duidelijk scherm, goed te bedienen toetsen ook met grote handen en vingers. alleen jammer dat hij zelf stemmen genereerd die amper na na te spreken zijn.
The Librarian Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Volgens mij kan je dit niet zelf inspreken, maar is het toestel wel zelflerend, d.w.z als je een naam uitspreekt krijg je een lijst met mogelijkheden . Hier uit kun je met de navigatietoets het gewenste contact kiezen, een volgende keer zou het toestel dan het spraaklabel "beter"moeten herkennen. Je moet wel de taalkeuze voorspraaklabels goed instellen.
alejandro Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Ok bedankt. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen