Ga naar inhoud


Hoe software update Topfield 5300k?


Dirk Stuijfzand

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar weken mijn kpn Samsung twintuner vervangen door een kpn Topfield 5300k PVR. Die bevalt goed al is mijn belangrijkste bezwaar dat teletekst niet doorgegeven wordt naar mijn TV.

 

Nu heb ik begrepen dat nieuwe software versie 1.37 (Ik heb 1.32) al sinds october beschikbaar is maar ik heb daar op de Topfield nog geen melding van gezien. Mijn broer die zo'n Topfield al sinds begin dit jaar heeft ook niet en zit ook nog op 1.32.

 

Iemand een idee hoe het met deze update zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit ook nog steeds te wachten dit is het antwoord wat ik vanmorgen kreeg van KPN.

 

Geachte heer ,

 

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

 

Naar aanleiding van uw vraag omtrent uw Personal Recorder, kunnen wij u het volgende mededelen:

 

De Update van de Personal Recorder wordt nog uitgezonden tot 31-12-2006, tot deze tijd kunt u deze Update ontvangen.

 

Wij willen u vragen om dit nog af te wachten.

 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tamara Berlauwt

KPN

 

 

 

Original Message Follows:

------------------------

 

De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

 

Vraag:

Betreft Digitenne

 

Software update topfield 5300K.

Ik heb deze waarschijnlijk tot nu toe wegens weinig gebruik gemist tuner staat nog steeds op 1.32.

Wanneer en op welke kanalen wordt update weer uitgezonden volgens jullie site zou update tussen 1/11 en 31/12 uitgezonden worden

E-mailadres:

 

Onderwerp :

 

Dus ik wacht het nog even af volgens mij zenden ze hem nu gewoon niet uit.

Het zou waarschijnlijk helpen als veel meer mensen klagen dat ze update nog niet gehad hebben volgens de dame van de helpdesk wordt er meer voor gebeld.

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie die een paar weken terug verspreid is is 1.40, en die geeft inderdaad teletekst door naar de TV.

De melding dat er een nieuwe versie is is niet echt opvallend. Probeer gewoon via het menu Installatie of je daar voor "Software update" kunt kiezen. Zoniet dan klagen bij de KPN of bij de winkel waar je je apparaat hebt gekocht.

De KPN-website belooft dat de opdate tot 31 december in de lucht is (zoek op "tv update"), dus als je gaat klagen bij de KPN dan zou ik het voor 31 december doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
"mijn belangrijkste bezwaar dat teletekst niet doorgegeven wordt naar mijn TV."

Weet iemand hoe het eigenlijk kan dat sommige geen teletext hadden met de vorige versie software van de TF5300k, en anderen weer wel?

Bij mij werkte het namelijk met de oude software ook gewoon, of ligt dit soms aan het soort TV?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide gedaan en kreeg het advies om tuner aan te laten staan ook snachts

Tot nu toe niets binnen gehad kanaal maakte niet melde de jufvrouw van de technische dienst van KPN.

Ik zou in iedergeval even bellen dan ligt het namelijk vast dat je geclameerd hebt als de update niet meer uitzenden.

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Toch wel vreemd dat ze bij KPN van elkaar niet weten wat de status van een wijziging is.

Nou ik wacht wel af wanneer er weer nieuwe software verschijnd.

Met de SAT is het toch wel makelijker nulmodem kabel op de RS232 poort en loader starten en hupsake.

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoop ik maar dat het probleem in de software dat lock is dat de buitenlandse kanalen blokkeert. Bij de oude versie 1.32, kwam er in beeld: [color:"red"] [/color] SERVICE NIET BESCHIKBAAR [color:"black"] [/color] Na de update in 1.40 komt er niets meer in beeld. De tv & radio-zenders worden wel ingescand. De KPN/Samsung decoders zijn ook niet meer gelocked, dus waarom de Topfield's dan wel? Groeten dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...