Gast Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Hoi, Ik overweeg om een TPS of CSAT abonnement te nemen voor een jaartje. Maar hoe zit met de activatie en het binnenkomen van de updates (400+HL2.12), heeft iemand hier ervaring mee? Dank bij voorbaat, 1bm
Gast Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Ik ben nog steeds allergisch aan 2.12 images en zeker van HL. Ik heb voorlopig de HL2.11 erin zitten en die doet de update van mijn TPS en C+/Csat kaart 2006. Maar heeft vertikt om mijn nieuwe 2007 abo rechten te geven deze week. In een Aston Cam kwam het direkt binnen. Vraag mij dus niet waarom. in theorie moet het lukken maar ik blijf 2.12 images afraden en in het algemeen ook Highland.
Golfdiesel Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Highland 2.12b werkt goed hier, de beste image die ik tot nu toe gebruikt heb. CD kaart in de interne kaartlezer. CCcam of camd3 als emu gebruiken en alle updates komen zonder problemen binnen. Pixelatie problemen zijn nagenoeg verdwenen, alleen bij bepaalde combinaties kan je ze soms nog zien. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
pepela Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Citaat: Highland 2.12b werkt goed hier, de beste image die ik tot nu toe gebruikt heb. CD kaart in de interne kaartlezer. CCcam of camd3 als emu gebruiken en alle updates komen zonder problemen binnen. Pixelatie problemen zijn nagenoeg verdwenen, alleen bij bepaalde combinaties kan je ze soms nog zien. ik kan Golfdiesel zijn verhaal bevestigen. Ik heb hier ook een abo op Csat en in combinatie met CCcam geen enkel probleem met de updates. mvg, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Heel erg bedankt voor jullie reacties! Dat is dus het ideale scenario: zowel HL 2.11 als 2.12b doen het goed. Nog een bijkomende vraag: als updates lukken, kan ik ervan uitgaan dat de activatie dan ook geen probleem is? Mvg, 1bm
Golfdiesel Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Activatie is bij mij met CCcam zonder problemen gelukt en met camd3 lijkt het ook goed te gaan, de coderingsupdate van CanalDigitaal is immers ook doorgekomen (anders zou ik geen beeld meer hebben). Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen