Gast Geplaatst: 16 december 2006 Geplaatst: 16 december 2006 Ook ik wil graag op meerdere tv's gewoon vrij tv kunnen kijken. Nu wil ik dus of Smartwi 6 of Smartwi PLUS aanschaffen. Wie kan mij helpen met de keuze of is het heel makkelijk en zeg je: Het maakt niet uit, het werk even goed. Ik heb overigens een Maxplus 2100 ontvanger (en mijn vloeren zijn van hout...)
beata Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 hallo dit weekeinde bij mijn kamaraad een smartwi met vier maxplus 2100 ontvangers geplaatst en dit werkt gewoonweg perfect 3 ontvangers + base met originele tv vlaanderenkaart op het eerste verdiep en de 4 de ontvanger op de gelijksvloers en een triax bord 78 en een quat lmb. maar smartwi is niet het zelfde als smartwi plus en deze werkt niet zo goed groet peter pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
matjas Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Tja SmartWi plus is nog niet stabiel, ik kan er niets anders van maken. Dus ik adviseer je voorlopig de SmartWi 6.0 te nemen. Die werkt probleemloos
Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Bedankt voor de reacties. Ik ga ook maar voor de Smartwi 6.0... Heb behoefte aan stabiel en niet geflikflak... thnx
Caesarion Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Zojuist bij %$£$%"%£"£""&$£!"$% een Smartwi versie 6 gekocht. (volgens gebruiks aanwijzing op www.smartwi.net) ingebruik genomen, en het werkte in één keer . Zowel de inverto IDL7000 in de huiskamer als de HUMAX PVR8000 in de slaapkamer werkte meteen. Ik heb dus geen updates e.d. hoeven uitvoeren. Ook een gecodeerde opname die ik had gemaakt op de HUMAX word keurig afgespeeld. Ik ben compleet verbaasd dat alles in één keer werkte, en ben benieuwd of alles ook blijft werken zoals na de maandelijkse update van CD. Ik heb een CD-(familie) abonnement, een originele CD-CI adapter in de Inverto en een Aston Dual Cam in de HUMAX. Enigste vraag van mijn kant: moet ik de CD kaart één keer per maand in de onvanger plaatsen, of gaat het updaten ook draadloos. *** De volgende keer reclame maken = EXIT! -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
BACKFIRE Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 De update gaat ook draadloos. Nog nooit een probleem gehad dat de update niet door kwam.
Aanbevolen berichten