Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Hallo, Als ik Dreambox of Relook aan mijn pc(Medion 8800) aansluit met scart uit tuner naar composiet in op pc, dan heb ik wel beeld, maar geen geluid(meer). Paar weken geleden deed het geluid het wel. Alles vlgs mij gecontroleerd, maar ik kan niet vinden waar het aan ligt. Iemand een goed idee?
WPW Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Met 1 geel tulpje of met 3 tulpjes? toevallig een schakelaar op de scart? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 3 tulpjes en geen schakelaar op scart. Met deze configuratie heeft hij het wel gedaan, dat vind ik juist zo vreemd.
Pionewbie Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Staat in de audiomixer het geluidskanaal wel aan? Rechtsklik op volume-icoon (rechtsonder in beeld) => volume regelingen openen en kijken bij opnameapparaten Sommige programma's stellen bij opstarten de settings voor zichzelf in, maar zetten bij afsluiten het eea niet terug.
Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Bedankt, hij doet het weer. Om een of andere reden waren de instellingen idd veranderd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen