grunnsat Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 De meeste HTPC's die ik tot nu toe gezien heb, zien er nog niet zo moi en kostbaar uit als andere A/V apparatuur. Nu heb ik de web site gevonden van het Amerikaanse merk Moneual Lab, en die zien er heel mooi uit (vind ik). Je kunt de diverse modellen hier bewonderen. Als je even zoekt op die web site, dan kun je ook de losse behuizingen vinden.
Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Yep, erg mooi, behalve die prijzen dan...
pillie Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Er zijn wel een paar modellen die mooi zijn zoals de topmodellen van Silverstone,DIGN,Ahanix en Antec. Maar de prijzen zijn soms te hoog,maar de meeste willen toch een kast met een vfd of lcd schermpje erin en dat kost knaken. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Zat Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 Weet iemand of het met zo'n front touch screen LCD display het mogelijk is om dual screen met identiek beeld op verschillende resolutie te werken. Met mijn nvidia 6600 kaart kan dat (volgens mij) niet?
JD Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Je kan ook eens kijken naar een Acer l200 (heb ik nu een te koop staan in het te koop forum). Deze heeft geen LCD aan de voorzijde maar ziet er wel heel erg goed uit (en werkt perfect in tegenstelling tot schokkend beeld met de oude serie). Heb je voor weinig geld een stil en heel mooi HTPC Media Center met omvang/uiterlijk van DVD speler. Niet zo lomp als al die andere kasten die ze aanbieden en je niet in de woonkamer wil hebben staan. JD
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Ik ben van plan om de Aopen EPC945-m8 aan te schaffen, heeft iemand hier ervaring mee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen