Newbie Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Mijn ouders hebben een arnion 6410 met extreme software. Sinds vandaag doet die raar, ik had kabelantenne aangesloten op de receiver en naar de tv beneden en boven doorgelust. Echter sinds vandaag werkt de ontvangst van de receiver boven niet meer als de kabelantenne aangesloten is. Beneden is die aangesloten via scart. Zodra ik de kabel aansluit is er boven geen beeld echter als ik de kabelantenne eruit haal heb ik boven weer beeld. Ik gebruik kanaal 22 voor de tv boven. Kan het zijn dat athome vandaag kanaal 22 in gebruik genomen heeft? De zenderkaart zegt van niet. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Geplaatst: 20 december 2006 Ok, ik zal de kabelboer er eens naar vragen, wel raar dat die het plotseling niet doet. Om de een of andere reden stoort de kabelantenne de modulator want als ik de kabelantenne eruit haal doet die het wel dus de frequentie ed zit wel goed. En kanaal 22 is nog steeds vrij bij @home, thuis gecheckt, misschien dat er iets wordt uitgezonden bij hun wijkkast op die kanaal sinds maandag, weet niet, nu is het boven op de kamer of kabeltv of satteliettv. Beide tegelijk doet het niet dus. Vreemd. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen