Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Het lcdtje van de dbox die ik van de week kocht op een rommelmarkt kocht is helemaal kadoek, backlight werkt wel maar iets echt leesbaars komt er niet op. zijn er spares te krijgen ergens of een andere oplossing
Unetwork Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Het kan zijn dat de kontakten vuil zijn. Ik weet nog dat er iets hierover beschreven is zo'n jaar terug. Oplossing schoonmaken wat niet makkelijk is dus kijk uit. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Ik hoopte dat de contacten vuil waren. maar het is gewoon de lintkabel naar het lcd glas zelf die niet meer te herstellen is. Toffe is dat bij een philips d-box dit op een print zit en blijkbaar bij een nokia een gewone losse module is.
Unetwork Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Het gaat niet over de kabel maar over het kontakt tussen de LCD en de houder Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 tjah en das niet te herstellen vrees ik. vandaar op zoek naar een spare partje
metropar Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 een_of_andere_veiling_site DE daar vindt je er genoeg en anders heb ik nog wel link voor je kan ik helaas hier niet plaatsen commerc. gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 probeer op een_of_andere_veiling_site.de
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen