usefullaliman Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 ik wou voor een kennis van mij, de(satellieten) motor posities vastleggen. maar deze ontvanger vertikt het,wat ik ook doe ik kan alleem de astra er in krijgen,maar de rest van de satellieten kan ik niet vastleggen. heb ook het gevoel dat de ontvanger de motor ook niet laat draaien. de motor is een motek 2100 achtige,wat ik in de gauwigheid had gezien was de software 1.00.04 iemand enige idee hoe ik de sat posities voor de motor er in kan zetten? "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Olie Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Je moet ze één voor één activeren, dan wekrn ze wel HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 gewoon kanalen lijst er in zetten,met de formula eu 1,01. en je bent klaar, motor posities zitten er dan ook in. 1281459-upload.zip
usefullaliman Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Geplaatst: 19 december 2006 oke thanks, ik ga het er morgen er in zetten. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen