Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Hallo een ieder, Heb een paar dagen geleden net een nieuwe dsr7005 bij ons in de winkel gekocht(werk bij het zelfde bedrijf als het merk)alles doet het verder prima, dik tevreden alleen wat ik niet voorelkaar krijg is het volgende, als ik de decoder aan doe is het geluid steeds weg als ik dan met de volume knop het geluid harder wil hebben zie je alleen de schuif van het volume naar rechts gaan maar je hoort nog niks tot aan het eind.Wat ik nou doe is, ik ga met de menu knop naar b.v de dvd of de vcr en doe dan het geluid harder dat werkt dan wel en dan schakel ik weer over naar de decoder maar dit vind ik nogal omslachtig heb al een andere scart kabel geprobeerd ook bij instellingen zie ik niks.Heb een Philips tv(ongeveer 7 jaar oud)heb de decoder doorgelust van 1 naar twee, cam module zit in de onderste sleuf(matrix reborn)heb al de laaste software binnen van de decoder.Iemand nog een idee?of gewoon weer terug naar de winkel?Bedankt alvast voor de reaktie. sateef.
GreenPolo Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Heb je niet toevallig de mute-knop van je tv geactiveerd? Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 nee,dat was ook het eerste waar ik naar keek maar helaas.Het is net of hij van heel ver moet komen(het geluid)moet een aardige tijd de volume knop inhouden net of hij niet goed in de range zit,heb ik dan eindelijk weer geluid dan ga ik met de menu knop weer terug en dan kan ik de volume knop weer gewoon goed gebruiken.
Pionewbie Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Wat doet het geluid als je de ontvanger rechtstreeks op de tv aansluit? Werkt het dan wel, dan zit het misschien in de scart in van dvd of vcr. Andere mogelijkheid: Je hebt teveel, verkeerd met scartkabels aan elkaar aangesloten waardoor er een terugkoppeling ontstaat die het signaal tegenwerkt.
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Maximum geluids-volume wordt door de Tv bepaald. De Sat-ontvanger kan alleen het geluids-nivo vanuit de ontvanger naar de Tv aanpassen. Dus, zet eerst het geluids-volume van de Tv op een maximale waarde [zelf bepalen] en gebruik dan de volume-regeling van de Sat-ontvanger. Groeten, Ben.
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Ik kan de tv dan wel harder krijgen alleen als ik de decoder weer uit doe moet ik eerst weer via de tvknop(menu)de tv harder doen en dan weer terug naar de decoder en kan ik de boel weer gewoon bedienen is nogal omslachtig elke keer, vandaag toch maar even in de winkel gevraagd en is inderdaad niet gewoon ze hebben een andere geprobeerd en die doet het wel gewoon zoals ik zou willen,ik zou nog 1 keer een update uitvoeren en kijken wat die dan doet alleen ik heb al de nieuwste update dus hij vindt niks meer.Dus morgen weer naar de winkel en moeten ze zelf maar even kijken ik ga ervanuit dat ik dan een andere mee krijg.Toch allemaal bedankt voor de reakties. m.vr.g.
kasato Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 Zit je scart kabel niet toevallig in de VCR uitgang ipv de TV scart
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Hallo,nog even een vraag over de dsr7005.Is het ook mogelijk om een film op te nemen die op mijn homecinema draait? ik kan niet ontdekken hoe ik die dan op mijn decoder kan opnemen ik kan niet 1 of ander dvd kanaal ontdekken.Dus met andere woorden als ik een dvd draai op mijn homecinema set kan ik dan tegelijk opnemen op mijn decoder?Bedankt alvast voor de reakties. m.vr.g. eef.
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Citaat: Hallo,nog even een vraag over de dsr7005.Is het ook mogelijk om een film op te nemen die op mijn homecinema draait? ik kan niet ontdekken hoe ik die dan op mijn decoder kan opnemen ik kan niet 1 of ander dvd kanaal ontdekken.Dus met andere woorden als ik een dvd draai op mijn homecinema set kan ik dan tegelijk opnemen op mijn decoder?Bedankt alvast voor de reakties. m.vr.g. eef. Helaas... dat is niet mogelijk binnen het concept van deze ontvanger. Het is een Sateliet-ontvanger, met ingebouwde HD... En die HD, is enkel en alleen bedoeld om Tv- en/of radio-programma's op te nemen, afkomstig van de ingebouwde ontvanger. Wel kunnen reeds opgenomen programma's worden overgezet, [archivering] naar een separate HD-/DVD-recorder via de scart-connector. Groeten, Ben.
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Daar was ik al bang voor,het is geen ramp maar het leek me wel eens handig.Toch bedankt voor de snelle reaktie. m.vr.g. Eef.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen