cornea Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 krijg de SW niet geinstalleerd, deze draaide perfect op de 6600. Ik heb gewoon de mmc stick overgezet. Ben ik wat vergeten? Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Wat werkt er nu dan? niets? Probeert je telefoon te installeren? Je zult waarschijnlijk wel opnieuw tomtom moeten activeren.
cornea Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Geplaatst: 20 december 2006 Het werkt al,er was niets aan de hand het tom tom icoontje in het menu was verstopt. Deze stond onder persoonlijk. Weet iemand hoe ik nu de telefoonlijst weer terug krijg die ik ingebracht heb in de 6600 of is dit niet mogelijk. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Via Nokia pc suite kan dat waarschijnlijk wel door de contacten naar je bureaublad te kopiëren en deze later terugkopiëren naar je nieuwe telefoon. Je kunt anders ook proberen via pc suite te synchroniseren met outlook en het dan terugzetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen