Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 Beste sat4all collega's, Ik heb volgend probleem waar ik met mijn DB7000S +160GB maxtor HD al geruime tijd tegenaan loop: Ik gebruik de Pli flubber image, als ik de DB aanzet heb ik gewoon beeld, echter wanneer ik een opgenomen bestand bekijk en vervolgens terugschakel naar de tv modus heb ik geen Signaal, beeld blijft zwart, vervolgens DB uitschakelen en aanzetten en er is weer beeld, oorzaak is duidelijk de HD, deze al vervangen, door een kleine 80gb maxtor , echter het probleem blijft hetzelfde, ik zou in eerste instantie denken aan een softwareprobleem, derhalve diverse andere images erop gezet, echter allen hadden dit probleem, geen beeld na gebruik HD, wie kan helpen??
Ome Merde Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 heb je die schijf op de interne voeding of op een externe voeding. probeer dit laatste maar eens, ik denk dat je probleem dan opgelost is. merDe deze ruimte is te huur
sretlow Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 Ik heb dat ook. Mijn schijf zit in een NAS maar bij mij helpt het om even van kanaal te veranderen. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Welke Soft-Cam gebruik je. Die wordt blijkbaar niet gestart; maar wel na harde reset. Probeer daarom eens Blauwe Toets OK, bij Softcam instelingen Groene Toets, Opslaan en CAM herstarten
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Hetgene Ome Merde zegt komt dicht in de buurt , externe voeding geeft geen probleem, het is alleen vreemd dat de DB jarenlang met allerlei images en diverse HD heeft gedraaid en nooit dit probleem heeft gehad, ik gebruik nu nog newcamd 10b en Cccam 1.3.1, het is tevens vreemd dat ik de enige zou zijn met dit probleem, echter de DB is nu in zijn derde jaar in en er zijn al diverse opvolgers geweest, is er ooit melding gemaakt van een probleem inzake voeding van HD bij de DB7000S??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen