Gast Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 weet iemand als je met de skykaart 2 met progdvb kan werken met tv vlaanderen wat je zou moeten hebben van kaartlezer en welk programma + instellingen daarvan groetjes pascal
W3ird_N3rd Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 In ieder geval een kaartlezer die Phoenix-mode aankan. Software.. Gbox of cccam geloof ik, maar dat zijn maar wat namen die ik rond heb horen slingeren, of dat klopt en hoe dat werkt weet ik niet. Klok horen luiden maar klepel nooit gezien. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
fjskmdl Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Ik gebruik infinity usb phoenix op een windows server (gbox). Client is linux pc met vdr. Indien je windows wil gebruiken op client, kan je progdvb gebruiken, dan heb je wel een extra dll nodig om gbox te benaderen (makkelijk te vinden)
bk227865 Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 De nieuwste poormanscam ondersteunt ook PC/SC smartcard lezers. Ik heb het al eens getest met de belgische USB Identiteitskaart lezer (ACR38U), En had gewoon beeld op TVV. Of de kaart hier ook op te aktiveren is of dat er updates binnenkomen heb ik niet getest. (ik gebruik momenteel de infinity phoenix usb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen