hippo Geplaatst: 20 december 2006 Geplaatst: 20 december 2006 hallo medesatters heeft iemand het zelfde probleem met de afstandsbediening mijn afstandsbediening werkt soms niet als ik op een knop drukt gebeurd er niets ook geen reactie op het display , had er al nieuwe batterijen ingedaan maar dit werkte ook al niet dit gebeurdt soms niet altijd normaal werk de afstandsbediening goed mvgr fremmel
sander1977 Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 hi nou ik d8 dat ik al de einig was die dat had. Ik heb dat dus ook Als je er een klap op geeft dat doet ie het weer even en daarna niet meer weet iemand waar dat aan ligt gr sander
WPW Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Zal tog iets met de AB zelf zijn, vuil of zo. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peugeot Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Wat nog al eens gebeurd met afstandsbedienings is dat het IR ledje wel eens een los pootje wil hebben. Even je AB open maken en speuren naar een slechte soldeering. Heb ik al vaak gezien bij digitall world AB,s
sander1977 Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 hum zal hem eens open maken en dan ff kijken thx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen