OmePeter Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Mijn breedbeeld tv van Philips met palplus heeft 3 jaar in de opslag gestaan. Nu wil ik hem weer gaan gebruiken in Spanje. Nou heb ik jaren geleden iets op dit board gelezen over het inregelen van dit soort tv's. Je moet een nogal beter beeld krijgen. Voor dat ik hem naar Spanje haal wil ik daar eerst naar laten kijken. Kan iemand mij hier meer over vertellen.
Gast Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Denk dat je deze vraag beter kunt stellen onder rokende soldeerbout. Overigens daar staan diverse antwoorden op jou vraag. Gr Ronald
Gast Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Ik zou die TV zo laten als hij is en de z.g. "experts" er met de vingers vanaf laten blijven. TV´s worden gewoon vanuit de fabriek optimaal afgeregeld afgeleverd en dat veranderd ook niet na 3 jaar opslag. Kalibreren is een mooi woord en dat gebeurd alleen bij profesionele klasse 1 monitoren met de juiste meetapparatuur. Voor de normale verbruiker dus totaal zinloos en onnodig geld uitgeven.
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 dat denk ik ook. echter wel van belang of die netjes verpakt en gesealed in een doos stond in de opslag... ik had 5 jaar terug alles 3/4 jaar in opslag (verwarmd ? zogenaamd) alle metalen en chroom delen aan meubelen waren licht beroest toen ik het eindelijk na verhuizing opstelde. een roestend bakje crt is natuurlijk wel een veiligheids risico. Toch? cheers Second Life Mungo Parker
Snurker Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Stel dat je er makkelijk bij kan..dan voordat je naar Spanje afreist..die TeeVee in droge toestand ...eerst even 2 minuten aanzetten..dus niet standby daarna 15 totaal uit....vervolgens weer 15 minuten aan. Daarna weer 15 minuten totaal uit....daarna 1 uur laten werken...met of zonder ontvangst..dat maakt niet uit. Dit is nodig om de elco's hun normale werking terug te geven. Zonodig doe je dit pas in Spanje Snurker (Media Research) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen