Gast Geplaatst: 22 december 2006 Geplaatst: 22 december 2006 Hoi, Ik draai met de nieuwste Gemini en deze is helemaal top, echter nu zou ik graag cs client als cam gebruiken (die zat vroeger in de Hydra image (downloadable), ik vraag me nu af of er iemand is die weet welke files ik zou moeten ftp'en om met cs client te kunnen werken. De benodigde romu.cfg heb ik zelf al en ik weet dat die in de var/etc dient te staan maar de rest ontbreekt me. Als de benodigde files niet voorhanden zijn dan ben ik ook heel blij met een werkwijze om de files uit de hydra image te halen en dan later in de Gemini te zetten!!! Ik weet dus alleen niet welke ik allemaal dien te hebben.
Ome Merde Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 volgens mij is e.e.a gebasseerd op scam, je zou eens kunnen proberen scam te installern en vervolgens jouw configuratiebestanden erbij te zetten. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Als ik me niet vergis zie ik overal cam3d ofzo staan, verandert dit de zaak of blijf je bij scam?
Ome Merde Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 camd3 is een emu van Doz21, da's wat anders dan cs_client en/of scam merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen