Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Hallo Kan ik de HD zomaar verwijderen uit mijn Echostar 5020 ?? is overbodig, in de TV zit er al een. John
Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Tja, heeft de HD in de TV dezelfde functies als de Echostar (Timeshift, etc) anders zou ik hem er gewoon in laten zitten. Maar om je vraag te beantwoorden: Dat kan gewoon. Je hebt de functie 6 alleen niet meer. JJK
Gorefest Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Dat zou ik niet doen, kan problemen geven met opstarte e.d. Bovendien de kwaliteit van opname in de ontvanger is VELE malen beter dan kwaliteit van opname in de TV. In de ontvanger neem je digitaal op in de tv analoog. En ook is timers programeren op de ontvanger natuurlijk veel makkelijker, gewoon aanklikken in de EPG. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Dag John, ... en wat dacht je van het ene kanaal live kijken en tot vier straems opnemen! Dat lukt je nooit op de HD van je TV.
Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Wat ook het probleem is, de HD maakt zeer veel lawaai en kan hem niet uitzetten in het menu. Groeten John
Gast Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Citaat: Wat ook het probleem is, de HD maakt zeer veel lawaai en kan hem niet uitzetten in het menu. Groeten John Timeshift kan je uitzetten in het menu hoor.
Generaal Geplaatst: 23 december 2006 Geplaatst: 23 december 2006 Mijn 5020 kan niet zonder HD want dan blijft hij zich zelf steeds opstarten en mijn vraag hier op is dat normaal? Marco
Gast Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Hallo Generaal Dat zelfde is ook bij mijn 5020 het geval, daarom stel ik ook de voorgaande vragen. Groeten John
cornea Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 bij de arion werkt hij gewoon zonder HDD( de boodschap bij het opstarten blijft natuurlijk wel). De HDD's in tv's staat nog in de kinderschoenen en kan bij lange na niet tippen aan de kwaliteit en stabiliteit van de arion/echo/eycos Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Generaal Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Hoi John Kwam het tegen bij het wisselen van de hd maar merk wel dat hij trager is met zappen nu ik een 250 gb er in heb. Marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen