Ga naar inhoud


[ALL] heeft iemand met succes Twonkymedia aan de gang ?


Ge2000

Aanbevolen berichten


is deze alleen voor de dreambox 7020, ik zag dit staan in de readme file:

 

The Dreambox 7020S runs the Linux Operating System

based on a PowerPC processor (PowerPC 603).

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens www.streamsicle.com ,gekoppeld aan winamp / shoutcast. De stream loopt dan over poort 4711 en de jukebox staat op 8080. Dan krijg je een mooie jukebox over je netwerk. Op je dbox zet je dan de m3u url. Winamp icm shoutcast is nodig om de vbr om te zetten naar een vaste bitrate voor je dreambox.

 

suc6 danny

DM800
Gigablue Quad+
Wave T90 / 9 lnb's 2x diseqc 10/1

Rotor schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem op de dreambox gezet, ik kan er ook bij via de web interface, wat kan ik er nu mee?

 

moet ik nog iets op de pc doen? zodat ik de dreambox compleet als mediacenter kan gebruiken?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt die streamsicle gebruiken als webinterface voor de jukebox over je netwerk. Vanaf de dreambox kun je alleen maar luisteren. Bedienen doe je dus via de laptop oid. Als je de dreambox wilt gebruiken om ook te selecteren wat je speelt zul je de mp3 HD moeten mounten met cifs ofzo (menu-setup-expert-communication-mounts), of via de webinterface van het image (hier gemini)

DM800
Gigablue Quad+
Wave T90 / 9 lnb's 2x diseqc 10/1

Rotor schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ge2000,

Ik heb hier wat zitten spelen, maar ik krijg'm niet aan de praat.
Ook op de 7000

Het topic op die server waar de config uitgelegd zou moeten staan is er niet meer en ik wil de installatie manueel doen, niet via die tool.

Ik zou dus moeten weten waar één en ander moet komen te staan.


Ik heb 'm wel via de setup utility geinstalleerd, dat werkte goed (na een reboot). Handmatig heb ik niet getest.

Ge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...