Zwozwedra Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Hello, folks Ik heb steeds problemen bij het automatisch opnemen via de timer-instellingen op mijn Arion AF9300PVR. Ik geef de instellingen handmatig in, waarbij de opname normaal 10' voor het voorziene uur begint, maar keer op keer begint de opname 1h te laat. De tijdsintellingen zijn GMT, verschil +1h en de weergegeven tijd op de Arion is correct. Ik heb hetzelfde geprobeerd als ik de lokale tijd ingeef, maar ook hier neemt hij niet op op de gevraagde tijdstippen. Wat gaat er verkeerd?
tuuttuut Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb dat probleem niet; moet wel zeggen dat ik nog nooit die 10 minuten extra heb ingegeven; ik neem namelijk elke week Sonja op zaterdag op en dat gaat automatisch (met de 'wekelijks' optie). Ik heb ook dezelfde instellingen als jij (GMT en +1 uur). Misschien moet je hem eens 'hard' uitzetten (knop achterzijde), 30 seconden wachten en dan weer aanzetten; dat wil nog wel eens onverklaarbare en rare fouten verhelpen. Succes. Xtrend ET9000 Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen