Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij adviseren/ helpen in mijn keuze, of heeft goede en/of slechte ervaringen met één van deze twee plasma's.

De specs zien er redelijk hetzelfde uit, de lg heeft een hdd onboard.

Ik ben meer op zoek naar mensen die meningen kunnen geven t.a.v. de merken onderling.

"Dreambox DM7000S, Triax 60cm"

Geplaatst:

Een prima plaats om te beginnen is Kieskeurig.nl, daar vind je over beide genoemde merken ontelbare reviews/beoordelingen, niet altijd even objectief maar toch interessant en goed leesvoer.!!

gamgra

Geplaatst:

Kieskeurig is mij bekend, en heb ik gelezen.

Het design van de LG spreekt mij meer aan maar ik weet niet hoe LG t.o.v. Samsung als merk is.

Het kan zijn dat er mensen zijn die een duidelijke voorkeur hebben voor een merk.

"Dreambox DM7000S, Triax 60cm"

Geplaatst:

Hallo cbr

Deze twee schermen gezien en vind de beeldkwaliteit van de LG minder dan de Samsung.

Beide schermen vergeleken met Panasonic en een Philips dan geef ik de voorkeur aan de iets duurdere schermen van de laatste twee.

Vwb jouw vraag de samsung heeft mijn voorkeur.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

ik heb ook in overweging gehad om de samsung aan te schaffen, alleen de 42 inch was me te groot, daarna een philips 32 /ambilight en een samsung 32 / 100 HZ (iets met M91 typenummer) bekeken, deze vond ik allebij perfect,

zelf de ambilight van Philips aangeschaft iets rustiger beeld. (Dit is persoonlijk). De samsung was trouwens scherper van beeld.

Geplaatst:

Ik zou je geen van beiden willen adviseren.

Ga voor een Panasonic TH-42PV60 of een Pioneer PDP-427XA en je hebt voor een paar 100 euros meer meteen het beste 42" plasmascherm dat er momenteel op de markt verkrijgbaar is.

Ik heb me op 22/12 zelf een Pioneer PDP-427XA aangeschaft en aangesloten op mijn Humax HDCI-2000. De beeldkwaliteit op BBC HD overtreft hier zelfs mijn stoutste verwachtingen. Alhoewel mijn scherm "maar" over 1024x768 pixels beschikt zijn de scaler en deinterlacer in combinatie met de plasmatechnologie van dit toestel zo goed dat het uiteindelijk plaatje nog mooier is dan dat van de allerbeste LCD (zelfs Full HD).

Ik geloof zelfs dat de Panasonic TH-42PV60 (niet de TH-42PV600) qua prijs nog goedkoper zit dan de LG en de Samsung, niet? De TH-42PV600 is een luxe uitvoering van TH-42PV60 en beschikt over een SD kaartlezer, betere luidsprekers en een iets mooier design.

gr,

Fico99

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen