Gast Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Hoi, allereerst iedereen een goede kerst gewenst... ik heb een vreemd probleem met mijn pio. ik heb alleen diseq a goed gevuld en diseq b c en d met onzin waardes (22222 mhz 33333 mhz en 44444 mhz ) als ik nu automatisch laat zoeken ( menu 5 5 ) en alleen op diseq a dan wordt er maar gezocht tot transponder 20 als ik nu zeg ik wil zoeken over alle diseqs ( wetende dat b c d toch onzin wardes bevatten ) dan wordt er ongever gezocht tot transponder 80 maar het vreemdste is wel dat ik totaal geen nederlands kanaal ( nl1 of sbs of mtv nl ontvang ) en dat sommige kanalen lijken waar ik wel beeld bij heb ( itv bijvoorbeeld ) gezegd wordt dat dit kanaal op diseq D zit ( en dat kan echt niet want diseq d is gevuld met onzin wat kan hier aan de hand zijn ? waarom zie ik geen nl kanalen maar wel alle taqs en ook vh1 en vh1 classics en at en mtv base ( beeld door de seca abo kaart die ook geupdate is op een van deze kanalen )??? ook zie ik de regionale kanalen ( tv rijnmond tv nh etc ) maar ik zie geen andere NL kanalen.. en wil toch graag discovery en NL 1 2 3 zien.. ook handmatig zoeken geeft geen sjoechem ik weet dus zeker dat de schotel goed moet zijn uitgericht ( vanwegen taqs en regionalen ) elke hint is welkom.. waar moet ik het zoeken grtz, John
Gast Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Nou het blijtb erop dat je de schotel niet goed is uitgericht want dan had je deze kanalen ook moeten hebben. probeer het anders eens met een complete lijst erin te zetten dan.
Gast Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 dus technisch gezien kan het dat je WEL taq en wel RTV nh en ook omrop fryslan enzo hebt maar geen nl1 2 3 en sbs 6 en ook geen rtl enzo ?? wel vreemd hoor, met mijn basis settingslijst had ik wel discovery NL die heb ik nu ook niet meer maar het is toch vreemd dat bij auto zoeken terwijl ik maar 1 diseq heb ingevuld hij ook kanalen vind op diseq 4 ( terwijl dat gewoon een astra 19.2 kanaal is ? ) grtz, John
Gast Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Alweer hoi, ik heb net op kingofsat gekeken en zie inderdaad iets vreemds.. ik lijk astra1a astra1b astra1c astra1e te kunnen ontvangen astra 1d zit op 23 oost ( dus die niet ) maar astra1f astra1g en astra1h ontvang ik dus niet.. kan dit door uitrichting schotel komen ??? en zo ja hoe herstel ik dit aangezien de 1a 1b 1c 1e ook op 19,2 oost zitten ??? grtz, John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen