Gast Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Sinds enige tijd hebben we op de strong 8000 geen geluid bij travel channel Heeft iemand dit ook (gehad) eventueel oplossingen Bedankt
dunhans Geplaatst: 25 december 2006 Geplaatst: 25 december 2006 Even je geluidsinstellingen wijzigen. In plaats van NEDERLANDS bij tweede audio taal kies je voor ENGELS. Als het werkt even de ontvanger uit, even wachten, en weer aan doen, dan worden die instellingen opgeslagen! SUC6, dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen