Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Hallo ik heb een digisat pro meter nu komt er op het scherm de mededeling max weerstand ik heb de autm zekering gereset helpt niets weet iemand raad? mvrgr Jan prins
Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Hallo SJAAK links bovenin bij het gele drukknopje zit een gat voor de zekering te resetten maar heb jij de aanduiding max current gehad? mvrgr Jan Prins
Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Hallo Sjaak Dat is ook het enige wat de meter aangeeft,wat je ook drukt op de knopjes mvrgr Jan
Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Nog een opmerking deze digisat pro heeft geen accu en geen pieper mvrgr Jan Prins
Gast Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Sjaak ik heb de digisat alleen op de receiver aangesloten , de display geeft gelijk ''over current'' aan . nogmaals bedankt voor het meedenken mvrgr Jan
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Sjaak bedankt voor de oplossing er zit sluiting in het korte coax kabeltje bedankt voor het meedenken mvrgr Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen