jur2 Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Krijg het #$%%%$#&& niet voor elkaar..??? via Start>uitvoeren>convert d: /fs:ntfs>...zegt hij "voer de volume naam in voor station D..(wat ik doe) en dan enter...en vervolgens verdwijnt het zwarte venster en gebeurt er niets...??? wat doe ik fout..??? (ik ben een sukkel ik weet het ) Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80 ps3 60 gb ps2 BC
Crest Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 doe eerst start uitvoeren en het commando cmd Daarna kun je verder in het zwarte dos-venster met convert. Dan zie je tenminste wat er gebeurd.
Ome Merde Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 en anders de data backuppen die erop staat en vervolgens de partitie weggooien en opnieuw aanmaken (NTFS) merDe deze ruimte is te huur
jur2 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Geplaatst: 26 december 2006 dat lukt dus ook niet..gek he..?? Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80 ps3 60 gb ps2 BC
Zwozwedra Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Ik zou eerst eens een chkdsk proberen, dan ben je zeker dat er geen fouten in het filesystem zitten. Je kunt een schijfcontrole doen onder windows (in de verkenner rechts klikken, eigenschappen, tools, ...) of via het dos-commando chkdsk d: /f. Op een drive met systeemfouten zal een convert niet lukken. De optie van merDe zou echter wel moeten lukken aangezein je een volledig nieuwe drive aanmaakt. De drive checken kan trouwens ook niit kwaad. Succes
Penthe Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Citaat: Waarom zo moeilijk, Deze computer/D: rechtermuis/formateren/kies ntfs of fat32 De moeilijkheid zal daar niet geheel aan liggen denk ik, wel het verlies aan data. Dus jou woorden zijn geheel terecht na een voledige backup van zijn D drive.
Gast Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Als je Partition Magic hebt kun je het daar ook mee proberen. Werkte bij mij prima en zonder dataverlies. Uiteraard voor de zekerheid wel backupje maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen