jaapvdpol Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 weet iemand hoe je de subservices kan krijgen op een kaon 570h ontvanger? Bij b.v. Premiere directkan je via subservices nog eens kiezen uit 8 extra kanalen. Op mijn dreambox gaat dit via de groene knop. Maar op de kaon kan ik zoiets niet vinden. Als ik de kanalen opnieuw scan, staan ze er ook niet tussen... Iemand tips? DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
mteam Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Ik denk dat de kanalen er wel in staan PR 240 - PR 241 - Pr 242 enz..... Groetjes Danny
jaapvdpol Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Geplaatst: 27 december 2006 Hij staat bij een buurman, maar ik ga hem gelijk vragen of ie ze kan vinden. thanx! DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
jaapvdpol Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Geplaatst: 27 december 2006 Citaat: Hij staat bij een buurman, maar ik ga hem gelijk vragen of ie ze kan vinden. thanx! ondertussen getest en alles is er (pr 240 etc.) makkelijker zou die subservices zijn. Iemand nog een idee waar dit zit verborgen op een KAON? DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
mteam Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb geen idee wat er gemakkelijker is bij het systeem van de groene knop. Als deze zenders in de fav staan van de kaon ga je met pijltje op of neer toch ook rechtstreeks naar de zender ? Groetjes Danny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen